למי כדאי ללכת לנסות ייעוץ זוגי?

תוכן עניינים

ייעוץ זוגי הפך לטיפול מקובל ונפוץ וזוגות רבים הרוצים לשמר את הזוגיות שלכם בוחרים בשירות זה. הייעוץ הזוגי יכול לעזור להתמודד עם מורכבויות רבות בקשר, וכן יכול לסייע בחיזוק הקשר. אז למי כדאי ללכת לנסות ייעוץ זוגי ואיך זה יעזור לכם?

 

האם הקשר שלכם טוב?

מרגישים שהקשר שלכם מדרדר למקום לא טוב? מרגישים שנגמרה האהבה בינכם? חוששים שזה יסתיים בפרידה? ייעוץ זוגי מתאים במיוחד עבור זוגות החווים קשיים משמעותיים בקשר וחוששים מכך שהקשר שלהם הגיע לסיומו או לקראת הגעה לסיום. הטיפול הפך עבור רבים בתור חבל הצלה ומענה למצב חירום של הקשר, כניסיון אחרון רגע לפני שהקשר נגמר.

התהליך הטיפולי יוכל לעזור לזוגות שנקלעו למצב קשה ועל סף פרידה לאחר סכסוכים ממושכים ואובדן החברות והאהבה, אך גם לכאלה שהקשר שלהם עבר אירוע טרגי כמו אובדן של ילד והפלה, טראומה משותפת, מחלה, תאונה ועוד. הטיפול הזוגי הוא טיפול פסיכולוגי לכל דבר, אך כזה המתמקד בקשר הזוגי שלכם. יחד עם זאת, בתהליך הטיפולי ניתן מרחב אישי לכל אחד בקשר.

 

ייעוץ זוגי גם לזוגיות מושלמת

יועץ זוגי לא נועד רק עבור זוגות הנמצאים במצב של משבר בקשר וחווים קשיים, אלא גם יוכל לעזור לזוגות הנמצאים במצב טוב ורוצים לחזק את הקשר שלכם. הטיפול יעזור לכם לבנות תקשורת זוגית טובה יותר ויוכל להציף קשיים שאף לא חשבתם שאתם מתמודדים איתם והם הורסים לכם את הקשר בצורה שקטה מבלי ששמתם לב. כך תוכלו להימנע מבעוד מועד ממצב של משבר קשה ולתת מענה לקשיים ולכאב שלכם עוד בטרם נגרם נזק משמעותי.

 

איך טיפול זוגי יכול לעזור לכם?

טיפול זוגי יסייע לכם רבות גם כבני זוג אך גם כאינדיבידואלים. הייעוץ יסייע לכם לדבר על הקשר שלכם, ליצור תקשורת בין-אישית טובה יותר, להתמודד בצורה טובה יותר עם הקשיים, לחזק את הקשר ולבנות אותו מחדש. הייעוץ הזוגי יעזור לכם בעיקר בחיזוק יסודות הקשר ובניית יסודות חדשים במידת הצורך, ויעזור לכם להימנע ממצב של פרידה ופירוק הבית. במהלך התהליך הטיפולי תצליחו להתגבר על הקשיים יחד, אך גם לחוד.

הייעוץ יאפשר לכל אחד מכם גם מרחב טיפולי משל עצמו, ויעזור לכם להבין איך אתם מתמודדים עם המצב המורכב שלכם, ומה יעזור לכם להתגבר על כך. כמו כן, תוכלו להיעזר בטיפול על מנת להבין מהם החסמים האישיים שלכם בקשר ומה מונע מכם להצמיח את הקשר שלכם לטווח הרחוק. אומנם לרוב הטיפול יינתן ביחד, אך חלקים ממנו יהיה גם לחוד על מנת לאפשר לכל אחד מכם את המרחב האישי שלו, ועל מנת לאפשר למטפל או למטפלת את היכולת לראות כל אחד מכם בנפרד ולתת מענה לצרכים שלכם.

זוג כועס

 

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.