לפנק את עצמך: 6 טיפולים מפנקים בספא

תוכן עניינים

שגרת היום יום שוחקת אותכם? רוצים לפנק את עצמכם בחוויית הרוגע והשלווה האולטימטיבית? הגיע הזמן לקבוע לעצמכם יום מפנק ומחזק בספא! ביקור בספא כבר ממזמן נחשב לאחד מהפינוקים הכיפיים ביותר שאפשר לתת לעצמכם ולבן או בת הזוג שלכם. יום כיף של ספא כולל מגוון פינוקים ותענוגות שיגרמו לכם להרגיש כמו מלכים וישחררו אותכם מכל הלחצים של השגרה והעבודה השוחקת. 

 

מה היתרונות הבריאותיים בטיפולי ספא?

מעבר להתפנקות שמציע ביקור בספא, תשמחו לשמוע שלטיפולים המוצעים על ידי בתי הספא יש יתרונות בריאותיים רבים. ראשית, עיסויים עוזרים רבות להרפיית השרירים ולהקלה על עומסים המצטברים ברקמות ועל מפרקי הגוף. אנשים רבים סובלים מכאבי גב או כאבי שרירים ולא מאמינים לשיפור הדרמטי שנגרם לאחר ביקור אחד בבית הספא! כמו כן, תחושת השלווה והרוגע תעזור לכם לקחת לרגע צעד אחורה ממרוץ העכברים של החיים, ולתת לגוף ולנפש שלכם לנוח ולצבור כוחות מחודשים.

בתי הספא שלנו מציעים מגוון עצום של טיפולים מכל הסוגים – בקרו באתר רשת Share Spa בשביל להתרשם ולקבל פרטים נוספים על החבילות והטיפולים המפנקים שלנו!

טיפולי ספא מפנקים

לכבוד המונדיאל – ספא דקה 90:

במיוחד לכבוד אירוע הספורט הגדול של השנה, יצאנו במבצע מיוחד שייתן לכם את ההזדמנות להנות מטיפול מפנק במיוחד ברגע האחרון! בגדול, מדובר על קבוצת וואטסאפ אקסקלוסיבית בה תוכלו לקבל דילים שווים של הרגע האחרון, מעכשיו לעכשיו, לטיפולים המפנקים ביותר וברחבי הארץ!

 

עיסוי שוודי:

עיסוי שוודי הוא ככל הנראה סוג העיסוי הנפוץ והפופולרי ביותר בעולם הספא. האגדה מספרת, שאת העיסוי השוודי התחילו הוויקינגים, אותו נהגו לעשות אחרי קרבות ארוכים וקשים. בעיסוי השוודי תקבלו טיפול מקיף לכל שרירי הגוף שלכם, ותתנו להם הזדמנות להרפיה והבראה מכל המתחים והלחצים.

 

עיסוי זוגי:

מחפשים דרך להנות עם בן או בת הזוג שלכם ולהתפנק? עיסוי זוגי הוא הפתרון המושלם בשביל זה! בבתי הספא שלנו תוכלו להנות משלל עיסויים זוגיים מסוגים שונים, אותם תוכלו לקבל בחדר הטיפולים או בסוויטה הפרטית שלכם, ולהנות מכוס שמפניה קרירה ומבעבעת תוך כדי!

טיפולי ספא מפנקים

ג'קוזי:

אין בית ספא שמכבד את עצמו בלי ג'קוזי. שהיה בג'קוזי היא כמעט מסאז' בפני עצמה, כיוון שהמים החמים והזרמים החזקים עוזרים להזרים דם לשרירים העייפים שלנו ותורמים להרפיה ולהבראה שלהם.

 

סאונה:

אין כמו ביקור בסאונה בשביל להוציא החוצה את כל הרעלים והחומרים המזיקים בתוך הגוף שלנו. סאונה היא חוויה מפנקת במיוחד בספא, במיוחד כשהיא מגיע עם שלל פינוקים טעימים.

 

סוויטות מפנקות:

בבתי הספא שלנו תוכלו להנות מסוויטות פרטיות עם נוף מדהים וכל הפינוקים האפשריים. כמו כן, תוכלו לקבל את טיפולי הספא שלכם ישירות לתוך הסוויטה האישית שלכם, ולאחר מכן להישאר ולהנות מכל מה שיש לסוויטה ולבית הספא להציע.

טיפולי ספא מפנקים

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.