מה ההבדל בין אוזניות מבטלות רעש לאוזניות רגילות

תוכן עניינים

אם גם לכם יצא לרכוש או לחפש אוזניות חדשות, ולהיתקל בפרסומות לאוזניות מבטלות רעש, אבל לא ממש הבנתם במה מדובר, הגעתם למקום הנכון. הכנו כאן עבורכם מדריך מפורט וברור שבו תוכלו למצוא את כל המידע הרלוונטי על אוזניות מבטלות רעש. מה זה? איך זה עובד? מהם היתרונות של האוזניות הללו? ועוד. מוכנים? בואו נצא לדרך!

 

אז מה זה אוזניות מבטלות רעש ומה ההבדל בינן לבין אוזניות רגילות?

אוזניות רגילות שאתם מכירים מצמצמות את הרעשים שיש סביבכם בצורה פאסיבית: הן פשוט מבודדות את הרעש בצורה איכותית וטובה. אוזניות מבטלות רעשים עובדות באופן שונה לגמרי: הן אקטיביות. מה שזה אומר בפועל זה שאתם יכולים לשמוע את אותו תוכן בווליום נמוך יותר.

אוזניות מבטלות רעש יעילות גם לבן אדם שרוצה שקט מהסביבה כמו מישהו שמנסה להירדם באוטובוס. כיום ישנן אוזניות מבטלות רעש שפשוט מנטרלות את כל הסאונד המפריע שיש סביבכם! אגב, חשוב לדעת שאוזניות מנטרלות רעש לא חייבות להיות אוזניות קשת עצומות ומסורבלת. כיום ניתן למצוא גם אוזניות קטנות וקומפקטיות שעושות עבודה מעולה!

אוזניות מבטלות רעשים

איך עובדות אוזניות מבטלות רעש?

אוזניות מבטלות רעש עושות שימומש בטכנולוגיה ייחודית: ANC, או בעברית – נטרול רעשים אקטיבי. השיטה עובדת על חוק בפיזיקה שנקרא אנטי פאזה, והרעיון די פשוט. במצב שבו יש שני גלי קול שמתיישרים בצורה מושלמת אחד עם השני יש לנו פאזה. כאשר אנו גורמים לאחד מגלי הקול 'להתעכב' בחצי אורך גל, ההתאמה מתבטלת, ושני הגלים שלנו לא בפאזה, וכל גל מנטרל את השני.

כדי לפשט עבורכם את העניין, חשבו על מספר שלילי שאנו מוסיפים אליו את המספר החיובי המקביל שלו כדי להגיע לאפס. באוזניות מנטרלות רעש יש מיקרופונים קטנטנים שקולטים את הסאונד שסביבכם ומייצרים את הסאונד ההפוך לו שמבטל אותו.

 

איזה סוגים של אוזניות מנטרלות רעש יש כיום בשוק?

ניתן למצוא כיום בעולם האלקטרוניקה כל מיני סוגים של אוזניות מנטרלות רעש. כדי למצוא את האוזניות שהכי מתאימות לכם הדבר החשוב ביותר הוא הגדרה מדויקת של הצורך. אם אתם רוצים אוזניות לבידוד רעש בלבד, אתם צריכים לחפש מוצר שונה מאוזניות שבהן גם ניתן לשמוע מוזיקה באופן איכותי. כמובן שככל שהרעש סביבכם משמעותי יותר אתם צריכים אוזניות טובות יותר.

אוזניות מבטלות רעשים

מהם היתרונות של אוזניות מבטלות רעש?

נטרול רעשים הוא כמובן היתרון הגדול והברור של האוזניות הללו. לפעמים אנו לא שמים לב כמה רעש יש סביבנו, וכמה זה מפריע לנו לעבוד בצורה טובה ולהגיע לתפוקה מלאה. עד שלא תנסו אוזניות מבטלות רעש לא באמת תבינו מהו שקט אמיתי שמאפשר לכם ריכוז מלא ועבודה יעילה ופורייה. זה נכון כמובן גם לשעות העבודה, אבל גם לשינה איכותית שכיום לא מתאפשרת בערים.

 

סיכום

אוזניות מבטלות רעש מנצלות את חוקי הפיזיקה, ובאמצעות טכנולוגיה ייחודית מבטלות את הרעשים שסביבכם. עד שלא תנסו לא תבינו כמה זה אדיר.

אוזניות מבטלות רעשים

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.