מתי מבצעים הדמיית שיער?

תוכן עניינים

בתקופה האחרונה אנו שומעים על לא מעט גברים שבחרו לבצע הליך של הדמיית שיער. אנו מוכרחים להודות שעד ממש לא מזמן, המילים האלו נשמעו לנו לא ברורות ולא מוכרות כלל. כדי להבין במה מדובר, יצאנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק. אנו מזמינים אתכם לקרוא את השורות הבאות, כדי שתוכלו, גם אתם, להכיר את ההליך מקרוב ולהבין מתי מבצעים אותו ולמה?

 

תכירו את המומחים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את המצבים שבהם מבצעים הדמיית שיער, עליכם לדעת כי המדריך הנוכחי לא נכתב אך ורק על ידינו. אם אתם קוראים את המדריכים שלנו באופן קבוע, סביר להניח שאתם יודעים שאנו נעזרים במקורות אקדמיים ובספרות מקצועית כדי להגיע למידע בתחומים שעליהם אנחנו כותבים. הפעם, היינו צריכים לפעול קצת אחרת כדי שנוכל לקבל מידע בנושא.

לכן, פנינו אל גורמים שעברו את ההליך ושאלנו אותם את כל השאלות החשובות. הגענו אליהם לאחר שכתבנו פוסט בקבוצת פייסבוק שעוסקת בנשירת שיער והתקרחות. זו ההזדמנות להודות לכל מי שסייע לנו ומסר פרטים. שכן, בזכותו, מדריך זה עולה לרשת והוא צפוי להביא למודעות חיונית בנושא.

 

מתי מבצעים הליך של הדמיית שיער?

אז נתחיל מהסוף ונציין בפניכם כי הליך של הדמיית שיער מתבצע במצבים שבהם גברים סובלים מהתקרחות. מחקרים שנערכו בנושא גילו כי – 42% מהגברים שגילם נע בין 18 ל – 50 סובלים מהתקרחות באופן מתון עד חמור. כך שהם קהל היעד של ההליך המדובר.

 

רגע, מה זה בכלל הדמיית שיער?

אם זו הפעם הראשונה שאתם שומעים על ההליך, כדאי שתדעו שמדובר באיפור קרקפת קבוע. מדובר בפתרון קל לבעיית התקרחות גברית. הדמיה מסוג זה מתבצעת תוך החדרה של פיגמנטים של צבע אל שכבת העור העליונה של הקרקפת. הפיגמנטים הללו נרים כמו זקיקי שיער קצוץ. כך שהם בעצם משתלבים עם השיער הטבעי ונראים חלק בלתי נפרד ממנו.

 

פרטים שחשוב לדעת על הדמיית שיער

הטיפול מתאים לכל מי שסובל מהליך של התקרחות והוא מתאים עבור כל גווני השיער. כך שזה לא משנה אם יש לכם שיער בהיר או כהה – אם אתם מתקרחים ולו מעט, עליכם לבצע את הטיפול המדובר. כדאי שתדעו שהטיפול מתחיל קודם כל בבדיקה של צבע השיער הטבעי של המטופל.

לאחר מכן, המטפל מבצע הזרקה של הצבע באמצעות מחט ייחודית. כך שבעצם הפיגמנטים חורים בשלב זה אל ראש המטופל. ההליך עשוי לקחת מספר טיפולים (בין 3 ל – 6 במרבית המקרים), כאשר כל מפגש צריך להיות בעל מרווח של שבוע מקודמו.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מתי מבצעים הליך של הדמיית שיער. כעת, כשיש בידיכם את כל הפרטים החשובים, עליכם פשוט למצוא מכון שמבצע את ההליך במקצועיות ולהיראות טוב יותר. שיהיה בהצלחה!

הדמיית שיער

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.