נותנים צ'אנס: הכל על ייעוץ זוגי

תוכן עניינים

זוגיות היא מפגש של שני עולמות גדולים ומגוונים שחייבים לתת אחד לשני את המקום להביע את עצמו. לעיתים, זוגות רבים נמצאים במשבר גדול מאוד בעיקר בגלל חוסר תקשורת אך כמובן ישנם עוד סיבות רבות. עניין התקשורת הוא החשוב ביותר ולכן דיבור בין הזוג הוא הכרחי בהחלט גם אם לעיתים הטונים נשמעים גבוהים מהרגיל, אך לכל אחד מהצדדים מגיע להישמע. 

 

הכול יכול להיות טריגר לוויכוח שיכול להיגרר למשבר

הסבתות של פעם היו אומרות שהשנה הראשונה אחרי החתונה היא הקשה ביותר בזוגיות, זה נכון אם ניקח בחשבון זוגיות שהגיעה ממקום של שידוך או זוג שזה עתה הכיר והחליט להתחתן ולא מכיר את השני עד כדי כך טוב.

היום, לרוב, זוגות רבים לא ממהרים להתחתן ועוברים לגור יחד כמה שנים כדי להכיר טוב יותר אחד את השנייה ואז המשפט של הסבתות כבר איננו תקף. אך החיים כמו החיים, דינמיים ומשתנים מכורך הנסיבות, הריון, לידה, ילדים, שינוי קריירה, בית חדש, לקיחת הלוואה, שיפוץ, מוות של אחד מההורים ועוד, כל אלה יכולים להיות קרקע פורייה למשבר בזוגיות ולכן אם זיהיתם גם אצלכם את המשבר הקרב ובא, אל תהססו לפנות לכיוון של טיפול זוגי בראשון לציון כדי שריב הראשון או הוויכוח הגדול בעקבות הסיבות שהוזכרו, לא יהיו המשבר הגדול ביחסים שלכם.

ייעוץ נישואין

חשיבות הייעוץ וההכוונה המקצועית שתגשר על הפערים שנוצרו

רבים מהזוגות שמגיעים לפגישת ייעוץ זוגי בראשון לציון, תוהים מאיזו נקודה הכל התחיל, ובאמת זה מאוד קשה לשים את האצבע איפה הכל התחיל אם לא מטפלים בבעיה כשהיא רק התחילה. לכן חשוב לתת לייעוץ הזוגי את המקום שלו שהוא החשוב מבין הכל.

הרי תחשבו על זה – ברגע שזוג לא מסתדר אחד עם השני כך יראה גם כל הבית ויהיו לכך השלכות גם על הילדים, הורים לא מרוצים = ילדים לא מרוצים, וכמובן שיש לכך השלכות גם בתחום הקריירה האישית של כל אחד מבני הזוג, שאינם מגיעים לעבודת מרוצים, עייפים ומתוחים בגלל הבעיות שבבית. ושלא נדבר על הבעיות הבריאותיות שיכולות להיגרר כתוצאה מזוגיות לא טובה.

 

לסיכום – התחילו מההתחלה ואל תחכו לנקודת האל חזור

אל תתנו למשברים קטנים להוביל אתכם למשבר אחד גדול, התחילו כבר לפני החתונה, לכו להתייעץ, אפילו סתם בשביל החוויה. תזהו את הפגמים של אחד של השני ותאמצו אותם אליכם, קבלו את בני הזוג שלכם באהבה גדולה כי זוגיות טובה היא עבודה יום יומית, לפעמים זה יכול להתיש אבל התמורה על כך היא מופלאה שיוצרת הרמוניה שמשליכה על כל בני הבית. טיפ חשוב מאוד שכדאי לשים לב אליו – בואו עם ראש פתוח לקראת התהליך של הייעוץ כדי שהתוצאה תהיה מעל המצופה!

ייעוץ נישואין

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.