סוג הקסם הוא אינטליגנציה: הכירו את הסוגסטיה

תוכן עניינים

סוגסטיה הינה מושג בפסיכולוגיה המתאר תהליך בו ניתן באמצעות השפעה על תת המודע לגרום לאנשים לשנות תפיסה, רגש או עמדה. בשונה ממצב היפנוטי בו יש שינוי במצב התודעתי, ומתאפשרת גישה למידע או זיכרונות המאוחסנים במוח האדם, הרי שסוגסטיה ניתן לבצע גם במצב בו האדם בהכרה מלאה.

שימוש בסוגסטיה נעשה בעולם הטיפול וכמו גם בעולם אמנות החושים. קראו על סוגסטיה ועל ההשפעה הייחודית שלה על נפש האדם. ה-suggestion שלנו היא: קראו את הפוסט הזה.

 

הקשר בין סוגסטיה להצעה להשאה

המונח סוגסטיה נגזר מהמילה הלועזית suggestion שפירושה הצעה. למעשה אם תרצו, זו כל התורה על רגל אחת. הסוגסטיה פונה לאדם באמצעות הצעה של דרך פעולה מסוימת. ניתן לבצע סוגסטיה מילולית וסוגסטיה באמצעות תנועות גוף. בעברית מכונה הסוגסטיה בשם: השאה. כמו בכל הצעה אחרת, גם סוגסטיה ניתנת לבחירה אישית, האדם יכול לקבל את ההצעה או לסרב לה.

 

סוגסטיה בתהליכי היפנוזה

ניתן לייחס את הסוגסטיה גם עבור תהליכים של היפנוזה בהם משוכנעים המהופנטים לשינוי עמדתם, רגשותיהם ואמונתם. באמצעות סוגסטיה בהיפנוזה ניתן לשנות גם פעילות ואפילו תחושות גופניות. יש לדעת כי בתהליך היפנוטי, מצב התודעה מאפשר נכונות גבוהה יותר לקבל סוגסטיה.

 

סוגסטיה בעולם הקסמים

הסוגסטיה כדיבור ישיר אל תת המודע קשורה לתחום המנטליזם בעולם אמנות החושים והקסמים. שם נעשה שימוש במניפולציות , היפנוזות ואקטים פסיכולוגיים מובהקים.

 

עקרונות הסוגסטיה

בחירת שפת דיבור וסינון מילים בלתי סוגסטיות

בשפה שלנו יש משמעויות קונטטיביות לכל מילה. על מנת לייצר סוגסטיה אפקטיבית, יש לבחור בפינצטה את המילים לשימוש. כך לדוגמה יש להעדיף להמיר את המילה 'לא' (משמעות שלילית) למילה 'אל' שהיא הרבה יותר חיובית.

 

בחירת טון וצליל דיבור

גם לאינטונציה שלנו יש מה לומר. שימוש בטון נעים ורגוע יוצר תקשורת בינאישית שוויונית ונינוחה. כקוסמים, יש להלך על החבל הדק שבין השפעת רוגע ונעימות לבין שימוש באסרטיביות ותקיפות ככלים לביטוי כוח מנהיגות.

 

בחירה במראה חיצוני מתאים

קוסם או אמן חושים המתמחה בסוגסטיה יקפיד על לבוש תואם המשדר אמינות, רצינות ומיסטיקה. שימוש בביגוד בגוון כהה הוא בחירה מועדפת של אמני חושים רבים. שליטה בתווי הפנים למראה עתיר ריכוז ורציני תשפיע אף היא על קבלת הסוגסטיה מפי הקוסם.

 

מיהו סוגסטבילי?

סוגסטיבלי הוא אדם המושפע בקלות מסוגסטיה. קיימות רמות תגובה שונות לסוגסטיה. רבים מהאנשים הינם סוגסטיבליים, לעומת יש כאלו שאינם מושפעים כלל מסוגסטיה ויש המושפעים רק באופן קלוש.

 

מופע סוגסטיה של לול הקוסם

לול הקוסם הינו אמן חושים ומנטליסט מוביל בתחום הסוגסטיה. לול מספק מגוון מופעים בתחום המהווים אטרקציה חווייתית למבוגרים וילדים ומספקים אירוע קסמים שונה ממה שהכרנו עד כה. מחפשי חוויה מיסטית, מסעירה ומלאת קסם? הזמינו את לול הקוסם למופע סוגסטיה מרתק עבור אירוע בלתי נשכח.

קוסם

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.