עיסוי רפואי להורדת חרדות

תוכן עניינים

כיום, במציאות בה הכל רץ קדימה והקצב מהיר, בימים בהם אנחנו צריכים לעבור בין אלף משימות, ילדים, בית ותשלומים, החרדות הן חלק לגיטימי ומובן.

עם זאת, אף אחד מאיתנו לא רוצה לחיות בצילן של חרדות המשפיעות על איכות החיים שלנו, הדרך שבה אנו מבצעים את משימות היום – יום ובאופן כללי על תחושת השלווה שאמורה לאפוף אותנו.

במאמר זה, נציג את העיסוי הרפואי כפתרון להורדת חרדות.

 

עיסוי רפואי להורדת חרדות

בכל הנוגע לבריאות הנפש ולמצבי רוח, ישנן דרכים שונות להשגת אותה המטרה. החל מפתרונות הנוגעים לשיח (פסיכולוגים ומטפלים) ועד אימוני יוגה או תרגולי מדיטציה שונים, השאיפה להורדת החרדות המקיפות אותנו קיימת אצל רבים. עיסוי רפואי הוא אמצעי מוכר ויעיל להורדת חרדות. ריכזנו עבורכם את המידע החשוב על עיסוי רפואי להורדת חרדות.

 

מהו עיסוי רפואי?

עיסוי רפואי הוא שיטת טיפול שמטרתה לשפר מערכות ותחושות שונות בגוף – הפחתת מתח בשרירים, המרצת הדם בגוף, שיפור כאבי גב וראש, הורדת מתח והקניית תחושת רוגע כללית. העיסוי מתבצע בטכניקות שונות אותן מתאים המטפל למטופל באופן מדויק לפי צרכיו וגופו, וכוללות מתיחות והזזת מפרקים, עיסויים שונים, נקודות לחץ וכד'.

 

מהלך העיסוי

העיסוי הרפואי מתבצע על מיטת טיפולים. במהלך העיסוי, המעסה יחשוף את החלקים בהם יעסוק במהלך הטיפול בהדרגה. לעתים, המעסה ישתמש בסוגים שונים של שמנים או תמציות שמנים התורמים לתחושת הרוגע ולשיפור במערכות שונות בגוף.

 

למי כדאי לעשות עיסוי רפואי?

עיסוי רפואי הוא יעיל מאוד לצרכים שונים. מלבד כאבי שרירים, גב או ראש, העיסוי יעיל מאוד להורדת חרדות. מטופלים בוגרים (מעל לגיל ההתבגרות) המרגישים תחושת חרדה או מתח ורוצים להפחיתם וליצור תחושת רוגע ירגישו שיפור רב לאחר ביצוע עיסוי רפואי.

 

נשים הריוניות

העיסוי הרפואי מומלץ מאוד גם לנשים הריוניות. יש לציין זאת מראש כך שהטיפול כולו יותאם לכך, אך לאור הלחץ ותחושת החרדה המלוות את כאבי ההריון, יחד עם ההגבלה על משככי הכאבים אותם ניתן לקחת הופכים את העיסוי הרפואי לפתרון מומלץ להורדת המתח והחרדה, הקלה על כאבי שרירים ועל הגב.

 

מה ההבדל בין עיסוי רפואי לעיסוי רגיל?

עיסוי שוודי הוא חלק מסל הטיפולים בהם משתמש מטפל בעיסוי רפואי. קיים ביניהם דמיון רב, אך יש לעמוד על ההבדלים ביניהם. ראשית, מטפל בעיסוי רפואי ילמד ויכיר בצורה מקצועית ומעמיקה את האנטומיה של הגוף והשרירים השונים. יעמוד לרשותו סל כלים וידע רחב יותר בשיטות טיפול שונות, כך שיוכל להתאים את שיטות הטיפול המושלמות לכל מטופל לפי גופו ולפי הצורך.

 

איך להתכונן לעיסוי רפואי?

  1. מסרו למטפל את ההיסטוריה הרפואית, בפרט אלרגיות לחומרים שונים וכאבים.
  2. עדכנו את המטפל בכל שינוי במצבכם הרפואי.
  3. רצוי לא לאכול ארוחה כבדה סמוך לתחילת הטיפול.

 

טיפול בגב

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.