הפרד ומשול: כך תדאגו לכלבכם למקום משלו

תוכן עניינים

הגעה של כלב חדש אלינו לבית היא תמיד דבר מרגש, אולם חשוב מאוד להתכונן להגעה שלו בצורה נכונה. אחד הדברים שלא מעט בעלי כלבים נוטים לא להקפיד עליו והא דאגה למרחב ייעודי עבור הכלב. הכלב, בדיוק כמונו בני האדם זקוק למקום ששייך רק לו, והאחריות לזה מוטלת עליכם. אנחנו כאן כדי להכיר לכם כמה אופציות שיכולות לעזור בהקשר הזה.

 

מרחב ייעודי לכלבים

כלב שגדל אצלנו בבית מרגיש בנוח להסתובב בכל מקום בבית, אולם דווקא בגלל זה חשוב גם שיהיה מקום ששייך רק לו. בין אם מדובר על גדר גורים שמיועד רק לכלבים הצעירים או למי שמחזיק בבית עם חצר מלונה לכלב גדול, אתם חייבים לוודא שיש לכלב שלכם מרחב כזה. כאן נספר לכם על מה בדיוק להקפיד כאשר אתם דואגים לכלב למקום משלו.

מלונה לכלב גדול

גודל ואפשרויות תעסוקה

במידה והכלב לא ירצה לשהות בחברה שלכם לזמן מסוים, חשוב שהמרחב שהקצתם עבורו יהיה מספיק גדול כדי שהוא יכול להיות בו בצורה נוחה. כדי לשים במרחב הזה גם צעצועים ייעודיים לכלבים כדי שהכלב יוכל להעסיק את עצמו בזמן שאתם לא לידו. גם אם הכלב שלכם יעדיף להיות לידכם, חשוב שהוא ידע שתמיד יש לו לאן ללכת.

 

ניקיון וסדר

זה שמקום מסוים מיועד רק עבור הכלב שלכם, לא אומר שהוא לא צריך להיות מטופח ונקי. כלבים הם חיות שלא אוהבות אי סדר ולכלוך, והמרחב שבו הם נמצאים צריך להיות נקי. במידה ושמתם לכלב שלכם מיטה במקום שלו הקפידו לכבס אותה מידי פעם, ובדקו שלא נשארו דברים לא נעימים בתוך המרחב של הכלב. זה עלול לגרום למצב שבו הכלב פשוט לא ירצה לשהות שם.

 

הגנה על גורים צעירים

אם אתם מגדלים יחד מספר כלבים, בשלב הראשוני כדאי לתת לגורים מקום שיהיה רק שלהם. חדר גורים דומה יותר למכלאה בהקשר הזה והוא בעיקר נועד כדי להגן עליהם. חדר הגורים לא מאפשר לאף אחד להיכנס לתוך המקום שבו הגורים נמצאים, וכמובן שומר שהם לא יצאו ממנו. את חדר הגורים תוכלו לפתוח בכל רגע וכך לתת לגורים שלכם להסתובב חופשי.

מלונה לכלב גדול

מיטה לכלבים

מיטה לכלב היא משהו שאנחנו לא תמיד חושבים עליו, אולם היא חשובה דווקא אם כבר דאגתם לכלב שלכם למקום מיוחד עבורו. כדי שהוא יוכל לישון בנוח ולא לסבול מקור או אי נוחות מיטה הוא הכרח עבורו. המיטה צריכה להיות פחות או יותר בגודל של הכלב, לא קטנה מידי אך גם לא יותר מידי גדולה שכדי שהוא ירגיש בנוח להיכנס אליה.

 

לסיכום

כדי שהכלב ירגיש בנוח בבית שלנו, אנחנו חייבים לדאוג לו למרחב נוח. הקפידו שהמקום שמיועד עבור הכלב יהיה נקי ומסודר, כדי שהכלב שלכם ירגיש בנוח ללכת לשם בכל רגע.

מלונה לכלב גדול

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.