איך מרכזי שיווק יכולים לקדם את הקליניקה שלך

תוכן עניינים

נשים רבות, בעלות מכון יופי ברחבי העולם בתחום טיפוח עור הפנים והגוף, טיפוח כפות הידיים והרגליים – מניקור, פדיקור, בניית ציפורניים וכו', יודעות שהפרסום הכי טוב שהן יכולות לקבל, הוא ידי חשיפה בכל מקום אפשרי ואם אפשר אז כמה שיותר. 

מעבר לפרסום בהעלאת סרטונים לרשתות החברתיות, חשוב מאוד ששם המותג יופיע גם באירועי השקה הקשורים בעולם הטיפוח, במרכזי יופי שמוכרים ציוד וכלים שונים לקוסמטיקאיות כי כך גודל החשיפה הוא גדול יותר לקהל רחב יותר  וממקוד יותר

 

חשיבה מחוץ לקופסא

מהרגע שבו פתחנו קליניקה עצמאית משלנו של הסרת שיער בפנים על ידי שיטה כזאת או אחרת או קליניקה לטיפוח העור והציפורניים ואנו רוצות לקדם ולפרסם את עצמנו ופועלינו, עלינו לזכור שמקום יפה ככל שיהיה או לוקיישן טוב בלב רחוב סואן, לא מספיק!

כל הזמן גלגלי השיניים של הראש שלנו, חייבים להסתובב ולחשוב איך להגדיל את קהל הלקוחות שלנו ולשמור עליו לאורך זמן. אחת האפשרויות הטובות ביותר הוא להכניס את המוצרים שלנו בין אם מדובר על מכשור חדשני ופורץ דרך או בין אם מדובר על  כרטיס ביקור, ובכלל כל מה שאנחנו מעוניינות עדיף לעשות זאת ולפרסם בתוך מרכזי שיווק לקוסמטיקאיות משום שבמקומות כאלו, יש כל הזמן תנועה ותחלופה של אנשים, גם של בעלות מקצוע אחרות וגם של נשים וגברים שמעוניינים לרכוש מוצרים שונים לשימוש אישי בביתם.

מרכזי שיווק לקוסמטיקאיות

הלכה למעשה, איך אני עושה זאת נכון?

אחת הדוגמאות לכניסה למרכזים כאלו היא על ידי השכרת מרחב כלשהו באותו המקום, למשל – כמות מסוימת של מדפים שעליהם נניח תמונות, כרטיסי ביקור או מסך מסגרת שמחובר אליו דיסק און קי שמריץ תמונות של עבודות שלנו. ליד מיצגים, נציע טיפול שני ב- 50% הנחה או מחיר אטרקטיבי להסרת שיער, נציין שאת הפרטים הנוספים ניתן לקבל בטלפון שמספרו… כך נתחיל לקבל טלפונים של אנשים שמעוניינים בנו וננסה להציע את הטוב ביותר.

בנוסף ניתן להניח במקום על שולחן ובקדמתו, כרטיסי ביקור שלנו עם תמונה טובה ומושקעת של עבודה שלנו בתוך כלי מהמם עם סוכריות מתוקות וכל מי שייקח סוכרייה ייחשף לכרטיס ביקור, אפשר גם להציע לבעלות ולבעלי המקום שאם הם יצליחו להביא אלינו לקוחות, הם יקבלו טיפול פנים בחינם או כל טיפול אחר שנראה לכן.

 

לסיכום

אם כן, חשיפה במקומות רלוונטיים שיכולים להגדיל את היקף הלקוחות למכון יופי שלך, היא דבר הכרחי ובלתי מתפשר ולכן עוד היום תבדקי היכן נמצאים מרכזי שיווק לקוסמטיקאיות ברחבי העיר שלך ובערים שכנות, לכי לשם ותראי מה הם יכולים להציע לך מבחינת חשיפת העסק שלך. אך לפני כן זכרי – ראש זקוף הרבה ביטחון עצמי ותאמיני שמה שאת עושה הוא הדבר הטוב ביותר!

מרכזי שיווק לקוסמטיקאיות

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.