איפור קבוע לשפתיים – מהם הסיכונים הבריאותיים?

תוכן עניינים

בעבר, נשים היו מוצאות פתרונות יצירתיים להדגשת השפתיים והעלאת הפיגמנט שלהן. עוד לפני המצאת השפתונים והאודמים (שהם מוצר הקוסמטיקה הכי פופולרי בכל הזמנים) היו נשים משתמשות באבקות עשויות חרקים ובפירות אדומים שיכולים להפריש צבע. כמובן שפתרונות אלה היו זמניים ולא מדויקים כמו המוצרים שיש לנו כיום, בשנת 2022.

בואו נדבר על הטרנד הלוהט: איפור קבוע בשפתיים

 

איפור קבוע בשפתיים – מה הוא עושה בפועל?

בימים שלנו, ישנם מגוון עצום של פיגמנטים שדרכם תוכלי להדגיש את צבע השפתיים שלך. את יכולה לבחור במראה חושני, נועז ולוהט או במראה נקי, טבעי ועדין למראה. וגם כאן יש לך מרחב בחירה, אין סיבה ללכת אל הקיצוניים: עדין או בולט, אפשר לבחור פיגמנט אמצע, איתו תרגישי שלמה ובטוחה.
איפור קבוע שפתיים יבליט ויאיר את תווי פנייך, בעזרתו אפשר גם לטשטש נזקים שנוצרו במהלך השנים או לתקן סימטריה מולדת.

 

שיטות נפוצות כשמדובר באיפור קבוע לשפתיים:

ישנן 2 שיטות טיפול בתחום האיפור הקבוע באזור השפתיים: הראשונה היא קונטור לשפתיים, כאשר תפקידו של הקונטור הוא להדגיש את השפתיים, ליצור עיבוי ולתקן סימטריה. השיטה השנייה היא הוספת גוון, פיגמנט, לשפתיים. שיטה זו מעניקה לשפתיים שלך חיות, מדגישה את צבען ומחיה את הפנים. את הגוון הנבחר אנחנו נחדיר באמצעות מכשיר טכנולוגי מתקדם ומחט ייעודית עם המון דיוק וסבלנות.

 

על מי חל איסור לבצע תהליך של איפור קבוע?

הכנו לכן רשימה עם כל המחלות\ והמגבלות על ביצוע של איפור קבוע:

  • חולי אפילפסיה
  • נשים בהריון
  • אנשים עם מחלות דם
  • סכרת או שימוש קבוע באינסולין (באישור רופא)
  • נשים מניקות
  • בעיות בקרישת הדם
  • האזור דלקתי או פצוע
  • אלרגיה לפול (אפשר לבצע ללא אלחוש מקומי)
  • מטופלים בראקוטן (באישור רופא)

 

האם התהליך כואב?

כמובן שכאב הוא דבר אינדיבידואלי ומה שכואב לאחת לא יכאב לאחרת. אם נתייחס באופן ספציפי לתהליך איפור קבוע בשפתיים, אפשר לומר שהן אזור רגיש ומלא בעצבים ולכן נבצע אלחוש של האזור לפני הטיפול והחדרת הפיגמנט.
במהלך הטיפול יכולה להופיע תחושת צריבה ולכן חשוב מאוד לבחור קוסמטיקאית מקצועית ומיומנת שתבצע את התהליך עם רגישות וסובלנות כלפיכן.

 

כמה זמן בפועל מחזיק איפור קבוע?

גם התשובה לשאלה הזו היא אינדיבידואלית ומשתנה מאדם לאדם. הפרמטרים שמשפיעים על אורך הזמן שבו מחזיק הטיפול הם: סוג השיטה, איכות החומרים, המערכת החיסונים של הלקוחה וסוג העור שלה. גם התרופות אותן היא נוטלת על בסיס קבוע יכולות להשפיע על השמירה וההחזקה של הטיפול. בממוצע, איפור קבוע בשפתיים יכול להחזיק בין שנתיים לארבע שנים.

 

לסיכום

השפתיים שלנו הן איבר שאנחנו מתגאות בו ומבליטות אותו באירועים חשובים, אבל למה רק אז? איפור קבוע גורם לשפתיים שלך להראות מעולה באופן תמידי!

תודה לטכנולוגיה!

איפור שפתיים

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.