הכירו את פלזמה אסתטיקס!

תוכן עניינים

טיפולי פלזמה נמצאים בשימוש כבר שנים רבות, אך הופכים פופולריים יותר ויותר בשל היתרונות הרבים שלהם. פלזמה, היא מצב של חומר המורכב מיונים ואלקטרונים חופשיים, שימשה לטיפול במגוון מצבים ומחלות רפואיות. טיפולי פלזמה משמשים ברפואת עור, ניתוחים קוסמטיים, ואפילו כדי לסייע בהקלה על כאבי דלקת פרקים. פלזמה אסתטיקס הוא מרכז אסתטי המספק טיפולי פלזמה – רוצים לדעת עוד? המשיכו לקרוא.

טיפולי פלזמה לעור הם צורה חדשה יחסית של שיפור אסתטי שיכול לעזור לשפר את המראה של מגוון מצבי עור, לרבות קמטים, נזקי שמש, צלקות ועוד. ההליך כולל שימוש במכשיר היוצר קשת חשמלית קטנה בין שתי אלקטרודות, אשר מייצר צורה של גז מופעל הנקרא פלזמה.

לאחר מכן הפלזמה נמרחת על העור בצורה מבוקרת, שם היא נספגת ומשמשת להמרצת ייצור הקולגן והתחדשות התאים. זה עוזר לשפר את מרקם העור, הגמישות והמראה הכללי של העור.

 

מהם טיפולי פלזמה?

טיפולי פלזמה בעור הם הליך קוסמטי לא ניתוחי המשתמש באנרגיית פלזמה כדי להצעיר את העור ולשפר את מראהו. טיפולי פלזמה בעור פועלים באמצעות זרם חשמלי בתדר גבוה ליצירת פריקת פלזמה בין מכשיר הטיפול לעור. פלזמה אסתטיקס משתמשים בטיפולי פלזמה במיקוד לאזורים ספציפיים בעור, לקידום התחדשות העור ולשיפור המראה של קווים עדינים, קמטים וסימני הזדקנות אחרים.

אסתטיקת פלזמה

מהם היתרונות של טיפולי פלזמה?

אחד היתרונות המרכזיים של טיפולי עור פלזמה הוא שהם מספקים אלטרנטיבה לא פולשנית להליכים כירורגיים מסורתיים כגון מתיחת פנים וחומרי מילוי. בניגוד להליכים אלו, טיפולי עור פלזמה אינם דורשים חתכים, חתכים או הזרקות, מה שהופך אותם לאופציה בטוחה ופחות פולשנית עבור אלו המבקשים לשפר את מראה עורם.

יתרון נוסף של טיפולי עור פלזמה הוא יכולתם לקדם את הצערת העור ולמצק את העור. אנרגיית הפלזמה הנוצרת במהלך הטיפול מעוררת את ייצור הקולגן, חלבון שאחראי על שמירת העור מוצק וצעיר. ייצור קולגן מוגבר זה עוזר להידוק העור, להפחית את מראה הקמטים והקמטוטים ולקדם מראה צעיר וזוהר יותר.

טיפולי עור פלזמה יכולים לשמש גם לטיפול במגוון מחלות עור, כולל צלקות אקנה, נזקי שמש, כתמי גיל וגוון עור לא אחיד. אנרגיית הפלזמה הנוצרת במהלך הטיפול יכולה להיות מופנית לאזורים ספציפיים בעור, ומספקת טיפול ממוקד למגוון מצבי עור.

בנוסף, טיפולי עור פלזמה הם פרוצדורה הניתנת להתאמה אישית רבה, המאפשרת למטפלים להתאים את הטיפול לצרכיו האישיים של כל מטופל. ניתן להתאים את עוצמת אנרגיית הפלזמה למיקוד לאזורים ספציפיים בעור, מה שמבטיח שכל טיפול מותאם לצרכים האישיים של כל מטופל.

לסיכום, טיפולי פלזמה לעור יכולים לספק מגוון רחב של יתרונות, החל מהפחתת הופעת קמטים וסימני הזדקנות אחרים ועד לשיפור בריאות העור ומרקם. בעוד שהתוצאות עשויות להשתנות מאדם אחד למשנהו, הטיפולים יכולים להיות דרך בטוחה ויעילה לשיפור מראה העור.

אסתטיקת פלזמה

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.