באילו מקומות בדרך כלל מזריקים בוטוקס?

תוכן עניינים

בשנים האחרונות ישנה עלייה משמעותית במודעות בכל הנוגע לטיפולי יופי שכוללים הזרקה של בוטוקס. בעבר הטיפולים הללו נחשבו למתאימים לאנשים מסוימים שהגיעו ממעמד מסוים, אבל היום, אלו טיפולים שפונים לכל. עובדה זו גרמה לנו להבין שאנחנו רוצים להכיר את הבוטוקס מקרוב. לכן, יצאנו לבדוק באילו אזורים בדרך כלל מזריקים בוטוקס וחזרנו עם מדריך מקיף שמציג את כל המידע בנושא. הישארו אתנו ותצאו חכמים ויפים יותר.

 

בואו נכיר תחילה את הבוטוקס

בקרוב נציג בפניכם את המקומות שבהם מזריקים בדרך כלל את הבוטוקס. רגע לפני שנעשה זאת, חשוב שתדעו כמה פרטים חשובים על הבוטוקס. מדובר בחומר ששייך למשפחת הטיפולים האסתטיים שאינם פולשניים. הבוטוקס הוא בעצם חלבון שיודע להביא להרפיה של השריר במקום שהוא מוזרק. כך שבעצם, יש חשיבות עליונה למקום שבו מבצעים את ההזרקה. שכן, הזרקה נכונה על השריר תביא לתוצאה הרצויה. יש מקומות שבהם פעולת השריר גורמת לקמטים. כעת, כשאתם מודעים לעובדה חשובה זו, אפשר יהיה להציג בפניכם את האזורים הללו שבהם מבצעים בדרך כלל את פעולת ההזרקה.

המקום ה – 1 שבדרך כלל מזריקים בו בוטוקס: בין הגבות

המקום הנפוץ ביותר שמזריקים בו בדרך כלל בוטוקס הוא בין הגבות. זהו האזור שמופיעים בו קמטים שמפריעים לאנשים לא פעם. ביררנו פרטים אם המרפאה של ד"ר אסתטיק וגילינו שמרבית המטופלים מסתכלים במראה ומרגישים שהקמט הזה מפריע להם מאוד.

המקום ה – 2 שבדרך כלל מזריקים בו בוטוקס: מצח

אם צפיתם בעונה הקודמת של הישרדות, בטח שמעתם את הביקורת שנקב אחד המשתתפים במנחה של התוכנית. שכן, לדבריו, עליו לבצע בהקדם בוטוקס כדי להעלים את כל הקמטים במצח. אנחנו סוברים שאין מדובר כאן במקריות שדווקא המצח הגיע אל המקום ה – 2 ברשימה שלנו. שכן, מדובר באזור שמטריד רבים. הוא בולט מאוד והקמטים בו מופיעים כמעט בכל הבעת פנים שאנו מבצעים.

 

המקום ה – 3 שבדרך כלל מזריקים בו בוטוקס: שפתיים

נשים רבות (וגם גברים) בוחרים להזריק בוטוקס בשפתיים כדי להביא לנפח. מדובר בפעולה מוכרת שמתבצעת במכונים שונים ברחבי הארץ. עד לא מזמן היה נדמה כי מדובר בטרנד, אך ככל שהזמן עבר, אנשים מסביב התחילו להבין כי מדובר בהליך שצפוי להישאר כאן.

 

בחירה במכון מתאים לטיפולי הזרקת בוטוקס

אם אתם מתעניינים בטיפולי הזרקת בוטוקס ואינכם יודעים מאיפה להתחיל, תרשו לנו לכוון אתכם. עליכם להתחיל קודם כל בבירור פרטים אודות הטיפול המדובר. תרכזו חוות דעת וביקורות שנכתבו על ידי גולשים ברשת ורק לאחר מכן תבחרו במקום המתאים לכם. הנה כמה פלטפורמות שיאפשרו לכם לקבל פרטים אמינים:

  • פייסבוק
  • גוגל
  • אינסטגרם

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את 3 המקומות שבדרך כלל מזריקים בהם בוטוקס. כעת, כשיש לכם את המידע, נותר לכם רק לבחור את המקום המתאים.

הזרקת בוטוקס

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.