התמודדות עם משבר בתקופת הקורונה

תוכן עניינים

מאז השפעת הספרדית במאה העשרים לאחר מלחמת העולם הראשונה לא ידעה האנושות מגפה כל כך קשה כמו מגפת הקורונה.

נכון לחודש פברואר 21 נפטרו מן המחלה כבר כחמשת אלפים ישראלים ומאות אלפים אם לא מיליונים בעולם כולו. העניין הוא שהמחלה משפיעה על כל חלקה טובה בחיים שלנו.

היא פוגעת בפרנסה שלנו ומשפיעה על החוסן הנפשי שלנו.

אנשים סגורים כל היום בבתים שלהם לא נפגשים עם משפחה וחברים, לא הולכים למסעדות, לא הולכים לבתי מלון ולא נוסעים לחו"ל.

לכן הקורונה מכניסה המון אנשים לדיכאון ופוגעת בחוסן הנפשי של עם ישראל.

בנוסף אלפי אם לא מאות אלפי אנשים איבדו את העבודה והפרנסה שלהם והדבר פוגע בנו בצורה קשה.

אז מה עושים? מאמר זה ייתן לכם כלים להתמודד עם כל הקשיים הנפשיים והכספיים.

 

מדוע כדאי לקבל עזרה מקצועית בעת משבר נפשי?

עליכם להבין כי לא כדאי לכם להתמודד עם קושי נפשי לבד. הדבר החכם ביותר שאתם יכולים לעשות הוא לפנות אל מטפל מקצועי אשר יסייע לכם להתגבר על קשיים נפשיים. המומחה הגדול ביותר לנפש הוא פסיכולוג קליני אשר יש לו תואר שני בפסיכולוגיה. אם תפנו אל פסיכולוג קליני הוא יסייע לכם מאוד להתמודד עם הדיכאון שלכם ויבטיח כי אתם תהיו בריאים ותחזרו לעצמכם מהר מאוד. כמובן שאין קיצורי דרך ואתם תצטרכו ללכת למספר פגישות בכדי לצאת מן הדיכאון ואת זאת אתם חייבים להבין אם הקורונה הכניסה אתכם לדיכאון או למשבר נפשי כפי שקרה לכל כך הרבה אנשים.

 

איזה עזרה מקצועית אני יכול לקבל בגין משבר כספי?

העניין עם התמודדות עם משבר בתקופת הקורונה זה שיש בה לא רק קושי נפשי אלא גם קושי כספי. כאן גם פסיכולוג קליני יכול לסייע לכם להתמודד עם הקושי הכספי מכיוון שיכולות להיות לו רעיונות כיצד אתם יכולים לפרנס את עצמכם. לצד זאת יש לציין כי עוד גורמים יכולים לסייע לכם להתמודד עם קושי כספי כמו יועץ פיננסי, פסיכולוג תעסוקתי ויועץ בבנק. כל הגורמים הללו יכולים לסייע לכם רבות להתמודד עם קושי כספי ולעמוד שוב על הרגליים. מה שבטוח הוא שבין אם יש לכם קושי נפשי ובין אם יש לכם קושי כספי כדאי לכם לפנות אל עזרה מקצועית אשר תסייע לכם בכך ותעזור לכם לחזור לעצמכם למרות משבר הקורונה הנוראי.

 

למה אסור לאבד תקווה גם בימים הקשים ביותר?

אז נכון זה נראה כי הכול הרוס וכי אין עתיד אך אתם חייבים להבין כי החיסונים כבר כאן וזה אומר כי יש אור בקצה המנהרה. עליכם להבין כי המגפה לא תנצח אותנו לא תישאר אתנו לזמן רב ולכן כדאי להיעזר בעזרה מקצועית בשביל ימים יפים יותר שיגיעו והם אכן יגיעו גם אם כעת זה נראה רחוק מאתנו.

לפרטים נוספים צרו קשר: https://www.kritzman.co.il.

 

פגישה

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.