מרגישים כאילו המציאות לוחצת עליכם? 4 סימנים שעליכם לגשת לפסיכולוג

תוכן עניינים

לא פעם אנחנו מרגישים אבודים בתוך המציאות. תקופות של לחץ ומתח הם חלק משגרת החיים המערביים. כולנו חווים קשיים ומתמודדים עם אתגרים שדורשים מאתנו כוחות נפש. הטיפול הפסיכולוגי הוא בונוס לחיים, ותמיד יכול לעזור ולתת כלים להתמודדות עם קשיים ומצבי לחץ. מעבר לבונוס שבטיפול, יש מצבים שטיפול פסיכולוגי הוא לא רק המלצה, אלא חובה עבור אלה שרוצים להרגיש טוב.

 

גוף ונפש

הנפש היא החלקים הבלתי נראים של האדם. התחושות, הרגשות ומה שביניהן. אם הרגשתם תחושות לא טובות כמו עצב ואכזבה, וודאי שמתם לב שיש לכם פחות אנרגיות לעשייה. הנפש היא המנוע של הגוף לעשייה הפיזית, לעבודה, ללמידה ולתפקוד תקין. כדי לטפל בנפש שלכם, כדאי לגשת לטיפול אצל פסיכולוג מומלץ בתל אביב. אנחנו כאן כדי לעזור ולהסביר מהם הסימנים שמצביעים על צורך בטיפול פסיכולוגי.

 

עצבות

אם אתם חשים בעצבות מפעם לפעם, אתם נורמליים לחלוטין. כולנו חשים בעצבות בעקבות כישלון, אכזבה או אובדן. עצבות היא חלק מהחיים, אך היא יכולה להפוך לסימן שעליכם לגשת לטיפול פסיכולוגי. עצבות הופכת להיות עניין שדורש טיפול כשהיא נמשכת ימים שלמים או שבועות. הסיבה לעצבות לא משנה, פסיכולוג יוכל לעזור לכם להתמודד עם כל דבר ולהיות שמחים יותר עם הזמן.

 

חוסר הנאה

אם אתם לא מצליחים ליהנות מדברים שבעבר הסבו לכם הנאה, כדאי שתעצרו לבדוק מה קורה אתכם. אל תתנו לזה לעבור לידכם. החיים מורכבים מרגעים שמביאים איתם רגשות שונים. השמחה שלנו מורכבת מרגעים קטנים של הנאה וקורת רוח. אם יש דברים שעד לא מזמן היו משמחים אתכם וגורמים לכם להנאה ופתאום ללא סיבה הגיונית, איבדתם עניין בהם, זהו סימן שאתם צריכים לגשת לטיפול פסיכולוגי.

 

פחדים

פחד הוא רגש שאמור לשמור על בריאותנו, אך לפעמים הוא מתעורר גם בזמנים שאין בהם סכנה ממשית. אם אתם נתקפים בתחושת פחד משתקת במצב שאין בו סכנה או גורם אמתי לפחד, אולי אתם סובלים מחרדות. אם אתם נמנעים מלצאת מהבית ולעשות דברים שבעבר היו חלק בלתי נפרד מהשגרה שלכם, כדאי שתפנו לעזרה. טיפול פסיכולוגי יוכל לעזור לכם.

 

שינה

אם הרגלי השינה שלכם עברו שינוי ללא סיבה חיצונית, כדאי שתשימו לב לעצמכם. בעקבות התמודדות רגשית הרגלי השינה שלנו עלולים להשתנות. יש כאלה שמעייפים בקלות והולכים לישון מוקדם מהרגיל. יש אחרים שיתקשו לקום בבוקר, ויש כאלה שלא יצליחו להירדם או יתעוררו מוקדם מאוד בבוקר. אם אתם לא מצליחים לישון טוב או שאתם עייפים כל הזמן, זה יכול להיות סימן שעליכם לגשת לפסיכולוג.

 

בוחרים להרגיש טוב

טיפול פסיכולוגי לנפש הוא המקביל לטיפול רפואי לגוף. אל תתעלמו מהתחושות שלכם ושימו לב לסימני המצוקה שהגוף שלכם שולח. טיפול פסיכולוגי ישנה את חייכם וייתן לכם כלים לצמיחה. פחדים, עצבות עמוקה, חוסר יכולת ליהנות, שיבושים בשינה וחושות רעות כלליות, יכולים להיפתר בתהליך טיפולי טוב. הנפש שלכם צריכה תשומת לב וטיפוח כדי שתוכלו להישאר בריאים, שמחים ומתפקדים.

 

דופק

 

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.