רפלקסולוגיה – כיצד היא תורמת לבריאות הנפש שלנו

תוכן עניינים

החיים המודרנים מספקים לנו שפע של לחצים ומתחים החל מבעיות פרנסה ועד לקשיים בזוגיות. לרפלקסולוגיה יש הרבה מה להציע לכם כאמצאי להפגת מתחים. בקליניקה של אפרת עקיבא תוכלו ליהנות מטיפול רפלקסולוגי מקצועי אשר יעזור לכם להגיע לאיזון ולרוגע ולהגיע אל שלוות הנפש שאתם מחפשים. 

 

הקליניקה לרפלקסולוגיה של אפרת עקיבא

הקליניקה לרפלקסולוגיה של אפרת עקיבא ממוקמת בכפר יונה ומציעה טיפולים לקהל הרחב, מידע ייעוץ וליווי למתעניינים והדרכות למטפלים. אפרת עקיבא הינה רפלקסולוגית מנוסה בעלת שנות ניסיון רבות המרכזת את מגמת רפלקסולוגיה במכון וינגייט ועובדת עם חולים אונקולוגיים, בני גיל השלישי וניצולי שואה במוסדות הרפואיים השונים.

רפלקסולוגיה

רפלקסולוגיה

על מנת להסביר כיצד תורמת הרפלקסולוגיה לבריאות הנפש עלינו להבין תחילה מהי רפלקסולוגיה. שיטת האבחון והטיפול באמצעות עיסוי כף הרגל היתה נפוצה בסין, הודו ומצרים הקדומה, אך היא פותחה כשיטה מערבית טיפולית על ידי ד"ר ויליאם פיצג'רלד בתחילת שנות העשרים. מאז, השיטה פותחה ושוכללה כדרך לאבחן ולטפל בבעיות שונות בגוף מתוך אמונה כי כל האיברים משתקפים בכף הרגל, משפיעים ומושפעים ממנה.

 

רפלקסולוגיה – כיצד היא תורמת לבריאות הנפש שלנו?

מאחר ותורת הרפלקסולוגיה מאמינה כי נקודות שונות בכף הרגל מייצגות את אברי הגוף וכי יש ביניהם קשר הדוק של יחסי גומלין, כאשר אנו לוחצים עליהם אנחנו משיגים שיפור בתפקוד אותו איבר. אותו הדבר נוגע גם למצב נפשי של לחץ ומתח אשר מתרפים ומשתחררים במהלך הטיפול כתוצאה מן המגע עם כף הרגל ועיסוי איזורים שונים.

 

שלווה ומרגוע בקצות כף הרגל

בזמן הטיפול בכף הרגל תחושו נינוחים ושלווים, העיסוי בכף הרגל מרגיע ונעים מאד ומהווה בעצמו שעת התרגעות לגוף ולנפש. באמצעות נגיעות ולחיצות עדינות באיזורים שונים בכף הרגל נוכל להמריץ את האנרגיות הטבעיות של גופנו ולהביא להפחתה בתחושת הלחץ והמתח המלווים אותנו ולחוש הרבה יותר משוחררים.

רפלקסולוגיה

מה קעוד ניתן להשיג באמצעות רפלקסולוגיה?

רפלקסולוגיה משפיעה לטובה לא רק על הנפש אלא גם על הגוף. הרפלקסולוגיה יודעת לתמוך ולטפל במגוון של מצבים בריאותיים המכבידים על האדם ומפריעים לשגרת יומו כגון כאבי בטן, כאבי ראש, בעיות עיכול, בעיות שינה ועוד. באמצעות טיפול עדין וברגישות המתבקשת תוכלו לראות תוך זמן קצר תוצאות מרשימות.

 

האם ניתן לאבחן באמצעות כף הרגל?

תורת הרפלקסולוגיה מאמינה כי ניתן לאבחן מצבים רפואיים שונים דרך צבע כפות הרגליים, צורת האצבעות, סוגי יבלות וקילופים שונים בעור, קוי כף הרגל ועוד. כף הרגל משרטטת עבור המאבחן מפת דרכים של עברו של האדם ומסייעת לאתר את מקור הכאב או המטרד בגופו.

 

לסיכום

בקליניקה של אפרת עקיבא תוכלו ליהנות מטיפול רפלקסולוגי מקצועי לטיפול במגוון בעיות רפואיות שונות ולהביא לשיפור משמעותי בבריאות הנפש באוירה נעימה וברגישות.

רפלקסולוגיה

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.