מה היתרונות בשרותי טיפול פסיכולוגי?

תוכן עניינים

כולנו רוצים להיות בריאים בגופנו ובנפשנו, אך כאשר מתעוררים קשיים שדורשים את תשומת ליבנו אנחנו מנסים להתחמק מהם, להתכחש או לדחות את הצעותיהם של אחרים לטפל בהם מקצועית. אך הבעיות אינן נפתרות מעצמן, הן הולכות ומחמירות ומעיבות על איכות החיים שלנו ועל יחסינו עם אחרים. לכן חשוב שתדעו שיש מקום אחד שבו תוכלו לקבל מענה לקשיים שאתם חווים מתוך הרבה הבנה, סובלנות ואמפטיה, במרכז אתרוג תוכלו גם אתם להרגיש שאתם בידיים טובות ולראות שיפור ממשי במצבכם לאיכות חיים טובה הרבה יותר.

 

היתרונות שבשרותי טיפול פסיכולוגי

חרדות ודיכאון, קשיים רגשיים ומשברים יכולים לתקוף כל אחד, גם את החזקים שבינינו. לכן אין טעם לנסות ׳לטאטא מתחת לשטיח׳ או להסתיר את מצבכם בתקווה שעוד מעט אתם תתגברו וזה יעבור. פנייה אל מרכז אתרוג  לקבלת שרותי טיפול פסיכולוגי ושיחת ייעוץ עם איש מקצוע יכולה לתרום רבות לשיפור איכות החיים שלכם, לתרום לחיזוק מערכות היחסים שלכם עם בני המשפחה ואהוביכם, ולעזור לכם להבין מדוע חוויות החיים שלכם כה קשות וכיצד ניתן לתת להם מענה בריא והולם. להלן יתרונות נוספים לפנייה לשירותי טיפול פסיכולוגי:

 

אבחון למטרת שיפור איכות החיים

רבים מאיתנו חשים לעיתים ש׳משהו דפוק׳ אצלנו מבלי לדעת שלמעשה אנחנו סובלים מהפרעת קשב, קשיי למידה, מצוקה רגשית או אפילו נמצאים על הספקטרום האוטיסטי. הדבר נכון לגבי מבוגרים וילדים כאחד, רבים מגיעים לאבחון בשלב מאוחר בחייהם, אך מרגע שברור מה מקור הקושי, ניתן להתחיל לטפל.

 

דיכאון במהלך ואחרי הריון

נשים עלולות לחוות דיכאון במהלך ולאחר הריון גם אם מעולם לא התנסו בדיכאון או מצוקה נפשית לפני כן. טיפול הולם עשוי לשפר מאד את חווית האימהות שלך ולכן חשוב לפנות לעזרה אם את מרגישה מצוקה כלשהי.

 

חרדות ופחדים

רבים מאיתנו, ילדים כמבוגרים, חשים חרדה מסיבות שונות, כגון לחץ במקום הלימודים או העבודה, רגישות לרעש או לצפיפות, ועוד. אבחון מקצועי למקור החרדה עשוי לעזור מאד להתגבר על מצבים שונים בחיים בהם אנחנו חווים חרדה ולהתגבר יותר בקלות.

 

קצת עלינו

מרכז אתרוג הוקם על מנת לאפשר לכם איכות חיים גבוהה באמצעות הבנה מעמיקה יותר של מקור הקושי המעיב על חייכם, טיפול מקצועי ממוקד ואיכותי, הדרכה ומעקב אחר ההתמודדות שלכם בחיי היום יום והרבה אמפטיה וסבלנות. הטיפולים הפסיכותראפיים מוענקים לכם על ידי מטפלים מקצועיים, בעלי הכשרה מתאימה וניסיון רב שנים.

 

לסיכום

אם נתקלתם בקושי יוצא דופן, אם נדמה לכם שמשהו איתכם ׳לא בסדר׳, בואו אלינו לקבלת שרותי טיפול פסיכולוגי באוירה נעימה, סובלנית ואמפטית לתחושת בטחון מלאה שלכם. אל תזניחו את הקשיים שלכם ותניחו שהם יחלפו מעצמם, הביאו לשיפור משמעותי באיכות החיים שלכם וביחסים עם סביבתכם למענם ולמענכם.

מטפל ומטופל

 

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.