למה חשוב לקרוא עם עו"ד את פוליסת ביטוח הבריאות לפני חתימה

תוכן עניינים

לא מעט אנשים מוצאים את עצמם מבינים בדיעבד כי הם לא ידעו כלל מה עומד מאחורי החתימה שלהם על פוליסת ביטוח הבריאות.

הדבר נובע בעקבות חוסר ידע מעמיק בתחום, שמוביל לא פעם למצבים שבהם מתגלה שאין אפשרות לעשות שימוש בפוליסה בעקבות אי ידיעה בכל הנוגע לשלב החתימה.

יצאנו לבדוק למה חשוב לקרוא את הפוליסה עם עורך דין רגע לפני שחותמים על המסמך וחזרנו עם הפרטים הבאים:

 

רקע אודות פוליסת ביטוח בריאות

רגע לפני שנעמיק בכל הנוגע לייעוץ עם עורך דין לפני החתימה, חשוב להסביר מה זה בעצם פוליסת ביטוח. מדובר בפוליסה שמטרתה לשפות את המבוטח בגין שירות רפואי שניתן לו. במילים אחרות, חברת הביטוח היא זו שתממן את הטיפול הרפואי או שהיא תשיב את הכספים שהוצאו מכיסו של המבוטח על הטיפול הרפואי שהיה זקוק לו .הפוליסה בנויה באופן מודולרי, כזה שמאפשר למבוטח לבחור את המצבים שהוא מבקש לרכוש. ככל שהוא רוכש יותר מצבים, כך הפרמיה מתייקרת.

 

למה חשוב להתייעץ עם עורך דין לפני החתימה על הפוליסה? – הסיבה הראשונה

המידע שנכתב בפסקה הקודמת חשוב מאוד, מכיוון שלא פעם, אנשים מנסים לחסוך בכסף בעת החתימה על הפוליסה. כך שהם חותמים על פחות מצבים רפואיים. כאשר, בסופו של דבר, הם מגלים כי הם היו זקוקים למצבים אלו (בעקבות מחלה, תאונה או כל אירוע אחר) ומתברר להם שהיה עדיף להם לשלם מעט יותר ולקבל תמיכה כלכלית ברגעים הקשים של החיים. ייעוץ עם עורך דין ביטוח טרם מועד החתימה על הפוליסה יכול למנוע את מצב זה ולאפשר לכל מבוטח, לחתום על פוליסה עם מחיר ממוצע שיאפשר למבוטח לדעת שיש לו כיסוי במקרים שונים.

 

למה חשוב להתייעץ עם עורך דין לפני החתימה על הפוליסה? – הסיבה השנייה

ישנם לא מעט מקרים שבהם יש דחייה מטעם חברת הביטוח בעקבות סיבות שונות. התרחשות שכזו הייתה יכולה להימנע אם הייתה מתבצע ייעוץ מקדים עם עורך דין ביטוח. בכל אופן, ניתן לערער על כך באמצעות ליווי וסיוע של עו"ד שמומחה בתחום, כאשר נימוקי הדחייה יכולים להישען על הסיבות הבאות:

  • אי קיום של תנאי הביטוח
  • הסתרה של מידע
  • מקרה חריג שאירע

 

למה חשוב להתייעץ עם עורך דין לפני החתימה על הפוליסה? – הסיבה השלישית

עו"ד ביטוח מתמחה מכיר את התחום על כל בוריו, כך שאם תמצאו את עצמכם במצב של אי וודאות אל מול חברת הביטוח, תוכלו להיות בטוחים שיש לכם תמיכה מצד עורך הדין שיעשה כל שביכולתו כדי שתקבלו את המגיע לכם.

 

לסיכום

כעת אתם יודעים שחשוב מאוד לקרוא את תנאי פוליסת הבריאות עם עו"ד כדי להימנע מטעויות בהמשך. כך שנותר לכם רק למצוא עו"ד מומלץ. שיהיה בהצלחה!

מאזניים

 

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.